Україна має намір до 2020 року вдвічі знизити смертність на автошляхах шляхом ряду заходів і нововведень.
Одне з таких нововведень - обов'язкове використання шин, відповідних по сезону.
Як передає Цензор.НЕТ з посиланням на "Інтерфакс-Україна", такі норми містяться в Стратегії підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2020 року, текст якої Кабінет міністрів схвалив на засіданні в середу.
"Що саме пропонує" Укравтодор "для зниження небезпеки на автошляхах: ми пропонуємо будівництво мінімум 500 кільцевих розв'язок замість сьогоднішніх нерегульованих перехресть; оновлення технічних стандартів для проектування і будівництва доріг, обладнання мінімум 1 тис. Наземних пішохідних переходів, також це і острівці безпеки, освітлення , якісні дорожні знаки, розмітка ", - сказав міністр інфраструктури України Володимир Омелян, презентуючи вказану стратегію.
Він також зазначив, що в рамках роботи Дорожнього фонду, 5% його надходжень будуть направлятися на заходи з безпеки на дорогах.
"Ми очікуємо, що в 2018 році ми спрямуємо 1,6 млрд грн на безпеку, в 2019 - 2,5 млрд, 2020 року - не менше 3,5 млрд грн. Ми повинні до 2020 року скоротити на 50% смертність на українських дорогах" , - повідомив міністр.
Він також повідомив, що для управління процесом зниження небезпеки на дорогах пропонується створити координаційний орган з безпеки і міністерство інфраструктури просить, щоб головування в ньому взяв прем'єр-міністр. Він додав, що, наприклад, можна назвати цей орган координаційною радою.
"Нам потрібна єдина і збалансована державна політика. Тільки скоординовані дії дадуть нам системний результат, а результат в цьому - врятовані життя громадян", - констатував В.Омелян.
Згідно з текстом стратегії, вона, зокрема, також передбачає: поліпшення доступу до громадського транспорту; проведення наукових досліджень і розробок з метою поліпшення інфраструктури; реформування системи контролю над технічним станом транспорту згідно з нормативами ЄС і введення перевірки їх технічного стану під час експлуатації на дорозі.
Крім цього стратегія передбачає систематизацію порядків проведення профілактичних наркологічних оглядів, обов'язкових психологічних оглядів водіїв та кандидатів у водії.
Крім цього пропонується підвищення відповідальності за порушення габаритно-вагових норм на дорогах; введення європейської системи допуску до ринку автомобільних перевезень пасажирів і вантажів.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Шановні коментатори. Усі коментарі проходять модерацію, лише після цього публікуються, тому не має змісту повторювати їх декілька раз!
Коментарі підписані не власним іменем, які містять образи, наклепи і т.п. опубліковані не будуть!,а їх автори внесені у чорний список.
Також редакція не несе жодної відповідальності за інформацію подану в коментарі, але у випадку офіційного звернення від правоохоронних органів надасть усі можливі дані коментатора ( включно з IP адресом пристрою з якого цей коментар поступив)