Збережіть собі!
1. Траса, поворот наліво. Ви стоїте і пропускаєте зустрічні авто. НЕ викручуйте заздалегідь кермо вліво. Удар ззаду і ви - труп під фурою. Тримати кермо тільки прямо.
2. Ви схопили узбіччя або сніговий Брустер зліва (наприклад, біля розділової на проспекті) або праворуч (узбіччя).
Убийте в собі інстинкт смикнути кермо в зворотну сторону. Мертвою хваткою керма, не змінюючи положення ноги на педалі газу, компенсуйте відведення в сторону. Авто буде втрачати швидкість і повернеться на дорогу. Не потрібно намагатися, у що б то не стало, прагнути на дорогу, вас різко кине в зворотну сторону.
Убийте в собі інстинкт смикнути кермо в зворотну сторону. Мертвою хваткою керма, не змінюючи положення ноги на педалі газу, компенсуйте відведення в сторону. Авто буде втрачати швидкість і повернеться на дорогу. Не потрібно намагатися, у що б то не стало, прагнути на дорогу, вас різко кине в зворотну сторону.
3. Будьте уважні при проходженні затяжних поворотів по внутрішньому радіусу (для вас - внутрішній, для зустрічних - зовнішній). Якщо зустрічний автомобіль, який проїжджав по зовнішньому радіусу почне заносити, то він поїде не в кювет, а в 90% випадках, після судомних рухів зустрічного водія, полетить вам в лоб.
Помилково більше боятися зустрічних машин, що проїжджають по внутрішньому радіусу. Як правило, їх занесення закінчується на узбіччі. Хоча ... всяке буває.Уважно потрібно на затяжних. Якщо вам в лоб летить авто, то краще рішення - це кювет.
Помилково більше боятися зустрічних машин, що проїжджають по внутрішньому радіусу. Як правило, їх занесення закінчується на узбіччі. Хоча ... всяке буває.Уважно потрібно на затяжних. Якщо вам в лоб летить авто, то краще рішення - це кювет.
4. Коли перебудовуєтеся, то прискорюйтеся!
5. Не катайся на «нейтралці». Ви втрачаєте можливість прискорюватися, а гальмо - не завжди вихід. Можна отримати санки вартістю ... з ваш автомобіль.
6. Не гальмуйте при повороті. В повороті - тільки контрольований розгін.
7. Завжди залишай запасний варіант. Наприклад, сумніваєтеся в обгоні, виїжджайте на «зустрічку», і тащітесь ззаду, поки не будете впевнені на 100%, що обганяти можна. А якщо що, то повертайтеся на свою смугу.
8. Здійснюючи шаховий обгін на трасі і вклинюючись в потік, гасіть швидкість на зустрічній смузі.
Одна з найпоширеніших помилок, коли, обганяючи колону на значній швидкості, водій, бачачи, що не встигає, починає повертатися на свою смугу і одночасно сильно гальмувати. А там колійний ... і таке починається ... Навколо повно машин, а його потягло. Ще раз - зрівняйте швидкість на зустрічній смузі! За часом так само, але в 1000 разів безпечніше!
Одна з найпоширеніших помилок, коли, обганяючи колону на значній швидкості, водій, бачачи, що не встигає, починає повертатися на свою смугу і одночасно сильно гальмувати. А там колійний ... і таке починається ... Навколо повно машин, а його потягло. Ще раз - зрівняйте швидкість на зустрічній смузі! За часом так само, але в 1000 разів безпечніше!
9. Якщо бачите, що зустрічна машина не встигає випередити, включайте правий поворотник і заздалегідь притискайтеся до узбіччя. Не блимають фарами, там може, людина перший день за кермом.
10. Якщо машину зносить / заносить дійте твердо і плавно, без суєти. Процес не розвивається миттєво і не любить різких, судомних рухів.
Вивчіть, що таке «знесення» і «занос», які дії потрібно робити на різних приводах.Безвихідна ситуація тільки одна - це занесення на передньому приводі на спуску, в інших випадках все можна поправити.
11. Не зайвим буде знайти велику рівну площадку, і спробувати свій автомобіль в екстремальному гальмуванні і розгоні. Розгойдайте, відчуйте межу. Нічого з вашим авто не трапиться.
12. Не сподівайтеся на систему курсової стабілізації під час дощу.
Якщо станеться вибух, і ви «попливе» (ефект аквапланування) система вам НЕ допоможе. Вона банально «не розуміє», що відбувається. Взагалі не сподівайтеся на неї. Вона, звичайно, річ! І допоможе в більшості випадках, але електроніка недосконала ...
Якщо станеться вибух, і ви «попливе» (ефект аквапланування) система вам НЕ допоможе. Вона банально «не розуміє», що відбувається. Взагалі не сподівайтеся на неї. Вона, звичайно, річ! І допоможе в більшості випадках, але електроніка недосконала ...
13. Якщо в машині «антібукс" не зав'язаний однією кнопкою з системою курсової стабілізації, вимкніть його. Він шкідливий завжди (на моноприводі)! Особливо, якщо ви зберетеся проскочити з різкого старту перехрестя. Старт буде не такий вже і різкий.
14. Якщо з вітерцем летите по лівому ряду, а на «зустрічній» пробка, то за кожним авто вас чекає веселий смертник у вигляді пішохода, думаючого: «Диви, всі стоять, піду доріжку перейду пива купити».
15. Ви летите по лівому ряду, а справа все стоять або повільно їдуть? Вони ідіоти.
Пропускають пішохода. Він із задоволенням розіб'є головою ваше лобове скло. Ви відсидите пару років, а він помре. Незрівнянні втрати!
Пропускають пішохода. Він із задоволенням розіб'є головою ваше лобове скло. Ви відсидите пару років, а він помре. Незрівнянні втрати!
Гумор в пункті 14 і 15 чорний. А висновок один: пішохід завжди правий, і людське життя важливіше за все. Від помилки ніхто не застрахований, але будьте уважнішими!
16. На узбіччі людина з дітьми або діти, гальмуєте - варіантів немає.
Гальма.
Бачив один раз своїми очима. Мені чуття допомогло, а сусідам по потоку немає. 4 рочки. Дівчинка. І бабуся її тримала за ручку. Знаєте, як діти маленькі бігають?Незграбно, ручками трясуть, всі родичі будинку від такого розчулюють. Ось так незграбно, прямо під «ВАЗ 2109». Викликав «швидку». Врятували!
Гальма.
Бачив один раз своїми очима. Мені чуття допомогло, а сусідам по потоку немає. 4 рочки. Дівчинка. І бабуся її тримала за ручку. Знаєте, як діти маленькі бігають?Незграбно, ручками трясуть, всі родичі будинку від такого розчулюють. Ось так незграбно, прямо під «ВАЗ 2109». Викликав «швидку». Врятували!
17. Тварини на дорозі або несподівані перешкоди у вигляді коліс, мішків і т. Д.
Сам з досвідом, але днями збив собаку (60 км / год, порожня середня смуга на проспекті з 3 смуг, собака вибігла з темряви на повній швидкості, навперейми).Нескладно порахувати, що час на реакцію менше 0,5 сек, тобто без варіантів.
Викликав МНС, щоб з бампера витягли. Переглянув запис відеореєстратора. Без шансів. Варіантів не було. Навіть не гальмував. Шкода собаку, але рвонула прямо під колеса. До чого я ... Зберігайте холоднокровність. Перш ніж врятувати псинка, переконайтеся, що ні зіб'є пару стовпів, сусідню машину і пішохода на узбіччі. А то песик весело побіжить далі, а ви ... Бачив я недавно зйомку, де врятували собаку ціною свого життя.
Сам з досвідом, але днями збив собаку (60 км / год, порожня середня смуга на проспекті з 3 смуг, собака вибігла з темряви на повній швидкості, навперейми).Нескладно порахувати, що час на реакцію менше 0,5 сек, тобто без варіантів.
Викликав МНС, щоб з бампера витягли. Переглянув запис відеореєстратора. Без шансів. Варіантів не було. Навіть не гальмував. Шкода собаку, але рвонула прямо під колеса. До чого я ... Зберігайте холоднокровність. Перш ніж врятувати псинка, переконайтеся, що ні зіб'є пару стовпів, сусідню машину і пішохода на узбіччі. А то песик весело побіжить далі, а ви ... Бачив я недавно зйомку, де врятували собаку ціною свого життя.
18. Всьому причина - швидкість.
Покажіть аварію, про яку не можна сказати: «Їхав би трохи повільніше, нічого б не було!» (Екзотика начебто «забув на ручник поставити» не береться до уваги).
Покажіть аварію, про яку не можна сказати: «Їхав би трохи повільніше, нічого б не було!» (Екзотика начебто «забув на ручник поставити» не береться до уваги).
Немає коментарів:
Дописати коментар