Графік засідань постійних депутатських комісій

Графік засідань постійних депутатських комісій перед деcятою сесією Чортківської міської ради, яка відбудеться 06.07.2016 року.


Засідання постійних депутатських комісій :

Комісія з питань бюджету, фінансів, цін та комунального майна
01 липня 2016 року 11 год.
Відповідальні : фінансове управління міської ради
Cекретар міської ради Дзиндра Я.П.


Комісія з питань економіки, підприємницької діяльності, залучення інвестицій
30 червня 2016 року о 16 год
Відповідальні: відділ економічного розвитку, інвестицій та комунальної власності
Cекретар міської ради Дзиндра Я.П.


Комісія з питань дотримання законності, охорони громадського порядку та депутатської етики 
2 липня 2016 року о 9 год
Відповідальні: юридичний відділ
Cекретар міської ради Дзиндра Я.П.


Комісія з питань житлово-комунального господарства, транспорту і зв’язку 
29 червня 2016 року о 16 год
Відповідальні: заступник міського голови,
Cекретар міської ради Дзиндра Я.П.


Комісія з питань містобудування, земельних відносин, екології та сталого розвитку 
24 червня 2016 р 14 год.
( Відповідальні : відділ містобудування і земельних відносин міської ради
Cекретар міської ради Дзиндра Я.П.)


Комісія з гуманітарних питань та соціального захисту громадян 
30 червня 2016 року о 11 год
( Відповідальні: управління соціального захисту населення, сімї та праці; секретар міської ради Дзиндра Я.П.)


Немає коментарів:

Напишіть свою НОВИНУ

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *