22 липня у Чорткові відбулася колегія управління охорони здоров`я Тернопільської обласної державної адміністрації

У сесійній залі районної ради 22 липня відбулася колегія  управління охорони здоров`я Тернопільської обласної державної адміністрації.- пише сайт РДА

Участь у роботі взяли 


голова райдержадміністрації Михайло Сташків, 
голова районної ради Віктор Шепета, 
міський голова Володимир Шматько, 
головний лікар Чортківської ЦКРЛ Роман Чортківський, 
депутати Тернопільської обласної ради Василь Вислоцький, Василь Градовий, Володимир Заліщук, 
начальник управління охорони здоров`я обласної державної адміністрації, голова колегії Володимир Богайчук, 
заступник начальника управління охорони здоров`я обласної державної адміністрації, заступник голови колегії Лідія Чайковська, 
директор Чортківського державного медичного коледжу, депутат обласної ради Любомир Білик, 
головний лікар комунального закладу Тернопільської обласної ради “Тернопільська університетська лікарня”  Василь Бліхар,     
Ректор Державного вищого навчального закладу “Тернопільський державний медичний університет ім. І. Я. Горбачевського Міністерства охорони здоров’я України”  Михайло Корда, 
головний лікар комунальної установи Тернопільської обласної ради “Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня”, голова асоціації лікарів Тернопільської області Григорій Корицький, 
голова обласної організації профспілки працівників охорони здоров`я України Володимир Кузів, 
заступник директора ДУ «Тернопільський обласний лабораторний центр Держсанепідслужби» Володимир Паничев, 
директор навчально-наукового інституту  післядипломної освіти Державного вищого навчального закладу “Тернопільський державний медичний університет ім. І. Я. Горбачевського Міністерства охорони здоров’я України”, 
голова постійної  комісії  Роман Свистун, 
заступник головного лікаря з медсестринства Тернопільської обласної комунальної клінічної психоневрологічної лікарні, голова асоціації медичних сестер області Надія  Фарійон, 
керівники районних лікувально-профілактичних закладів,  міських лікувально-профілактичних закладів, обласних лікувально-профілактичних закладів, представники засобів масової інформації.    

На колегії обговорювали такі питання:

1) Підсумки роботи галузі охорони здоров’я за І півріччя 2016 року по виконанню пріоритетних завдань соціально-економічного розвитку. 

З доповіддю виступила - Чайковська Лідія Зіновіївна – заступник начальника управління охорони здоров’я облдержадміністрації.;

2) Проекту постанови Кабінету Міністрів України щодо питання формування госпітальних округів, пропозиції та зауваження. 
Доповідач - Юровський Володимир Теодорович – начальник КУТОР «Інформаційно-аналітичний центр медичної статистики»;

3) Готовність Чортківської центральної районної комунальної лікарні до створення госпітального округу. 
Доповідачем виступив Чортківський Роман Володимирович - головний лікар Чортківської центральної районної комунальної лікарні.


Немає коментарів:

Напишіть свою НОВИНУ

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *