За перебої з електрикою передбачена компенсація!

Через перебої з електрикою тернополяни з‭ ‬1‭ ‬листопада отримуватимуть компенсацію у розмірі від‭ ‬50‭ ‬до‭ ‬200‭ ‬грн цього та наступного року.‭ ‬Уже з‭ ‬2018‭ ‬року відшкодування буде удвічі більшим.‭ ‬- пише сайт
Для того,‭ ‬щоб отримати ці кошти,‭ ‬городянам‭ ‬слід буде заповнити відповідну заяву. Фінансову компенсацію за несанкціоноване‭ ‬припинення електропостачання,‭ ‬перепади напруги,‭ ‬порушення термінів проведення експертизи лічильників,‭ ‬порушення термінів відповіді на письмове звернення споживачів та інше‭ ‬з‭ ‬1‭ ‬листопада цього року отримуватимуть‭ ‬споживачі.‭ 

Таке рішення Національна комісія,‭ ‬що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг‭ (‬далі‭ ‬комісія‭)‬,‭ ‬прийняла на засіданні‭ ‬29‭ ‬серпня‭ ‬2016‭ ‬року.‭ ‬В установі кажуть,‭ ‬що основний чинник,‭ ‬який сприяв забезпеченню відповідними стандартами якості послуг з електропостачання для населення та підприємств,‭ ‬– угода про асоціацію України з ЄС,‭ ‬а саме стаття‭ ‬37‭ ‬Директиви Європейського Парламенту та Ради‭ ‬2009/72/ЄС від‭ ‬13‭ ‬липня‭ ‬2009‭ ‬року про спільні правила внутрішнього ринку електроенергії. 
‭У випадку порушення гарантованих стандартів якості надання послуг з електропостачання,‭ ‬енергопостачальник або електророзподільне підприємство сплачує споживачу компенсацію у розмірі від‭ ‬50‭ ‬до‭ ‬200‭ ‬грн цього та наступного року,‭ ‬а вже з‭ ‬2018‭ ‬року‭ ‬відшкодування буде удвічі більшим,‭ ‬– розповідають у прес-службі‭ ‬комісії. 
Також у‭ ‬комісії кажуть,‭ ‬що при цьому енергопостачальник автоматично повинен надати компенсацію шляхом зменшення рахунку споживача на оплату електроенергії як аванс на наступний місяць.‭ 
‬Якщо протягом встановленого терміну‭ ‬відшкодування не надали,‭ ‬його розмір подвоюється. ‬У разі ненадання енергопостачальником або електророзподільним підприємством компенсації за порушення гарантованих стандартів якості надання послуг з електропостачання споживач має право самостійно звернутися до енергопостачальника або електророзподільного підприємства із заявою,‭ ‬– продовжують у прес-службі‭ ‬комісії. 
Більше того,‭ ‬у разі ненадання компенсації домогосподарству,‭ ‬сума відповідного відшкодування подвоюється та має бути врахована при розрахунках у найближчому розрахунковому періоді. Як роз’яснюють у‭ ‬комісії,‭ ‬фінансову компенсацію за‭ ‬перебої в електропостачанні не‭ ‬надають у випадках,‭ ‬якщо недотримання стандартів якості надання послуг з електропостачання було‭ ‬спричинено форс-мажорними обставинами чи діями споживача або третіх осіб,‭ ‬які призвели до аварійної перерви в електропостачанні у розподільчих мережах.

Немає коментарів:

Напишіть свою НОВИНУ

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *