Нові правила та розцінки на Залізниці!

Права пасажирів української залізниці:
1. Якщо ви купили електронний квиток з QR кодом, не обмінюйте його на звичайний. Роздрукуйте, але показуйте його зі смартфону. Якщо вони не зможуть його зісканувати, це проблеми провідника, а не ваші.
2. Сканувати квиток має провідник, а не ви. Якщо у нього нема сканера, то він має піти за ним, а не ви.
3. Ви можете користуватися розетками в вагонах поїзда безкоштовно в будь-який час, це не залежить від того, стоїть потяг чи їде.
4. Постільна білизна має видаватися у герметичних пакетах. Якщо пакет надірваний, ви маєте право його замінити на герметичний.
5. Якщо ви виявили погано випрану постільну білизну (з плямами), вимагайте її заміну, навіть якщо усі комплекти будуть такими. Зазвичай, після третього брудного комплекту, вам принесуть чистий зі спального вагону.
6. Постіль збирає провідник, а не ви. Усі заклики здати постільну білизну, ігноруйте.
7. Температурний режим має бути комфортним для поїздки. Якщо вам дуже спекотно, або холодно, викликайте начальника поїзда з правовими нормами перевезення пасажирів. В них ви зможете побачити дозволені температури перевезення пасажирів у різні сезони. Якщо умови перевезення не відповідають вказаним, начальник поїзда може вам безкоштовно надати таке саме за класом місце в іншому вагоні, або так само безкоштовно підвищити клас.
Пам’ятайте, якщо ви самі не буде вимагати дотримання ваших прав, ніхто за вас цього не зробить. Зміни в тому числі на залізниці відбудуться тільки якщо ми самі їх зробимо. І обов’язково пишіть скарги, вони усі фіксуються.
У разі більш серйозних проблеми звертайтеся до керівництва Укрзалізниці.
Сервіс-центр станції “Тернопіль”:
46000, м. Тернопіль, Привокзальна площа, 1.
Надання інформації про роботу  Сервіс-центру(0352) 47-23-77
Надання довідкової інформації:(0352)47-22-46, 15-05
Черговий по вокзалу:(0352) 47-21-85
Надання інформації про замовлення та оформлення групових пасажирських перевезень:
(0352) 47-23-80  щоденно 9.00-17.00 , перерва 13.00-14.00 
Надання інформації про замовлення спеціальних вагонів для перевезення інвалідів:
(0352) 47-23-80 щоденно 9.00-17.00 , перерва 13.00 -14.00
Замовлення квитків по телефону(0352) 47-24-24  щоденно 9.00-13.00 
Надання інформації  щодо багажних перевезень:
(0352) 47-23-32, щоденно 8.00-17.00 крім неділі,( перерва 13.00 -14.00)47-28-51 щоденно 9.00-16.45, крім суботи, неділі (перерва 12.00 -13.00)
Кімнати відпочинку :(0352) 47-23-60 цілодобово (перерва 12.00 -13.00 з 0.00 до 01.00)
Бронювання та оформлення квитків на всі напрямки (одне замовлення)5,00
Оформлення замовлень та доставка квитків за адресою проживання, на конференції, підприємства, готелі та інші зазначені пасажиром адреси в межах міста (одне замовлення )8,00
Бронювання місць для відправлення багажу та вантажобагажу (одне місце)2,00
Замовлення таксі (одне замовлення)1,60
Оформлення замовлення щодо користування конференц-залом, кімнатами для нарад і відпочинку (одне замовлення)4,40
Бронювання та доставка квитків у театри та інші культурно-освітні заклади за зазначеною пасажиром адресою в межах міста (одне замовлення)8,00
Замовлення щодо надання туристичних послуг(одне замовлення)3,00
Замовлення транспортних послуг щодо надання автомобіля для доставки багажу та інших потреб (одне замовлення)2,00
Замовлення кімнат відпочинку для пасажирів на вокзалі (одне замовлення)2,00
Замовлення та бронювання місць у готелях міста (одне замовлення)2,00
Замовлення з надання послуг носієм вокзалу (одне замовлення)1,50
Надання телефонних та факсимільних послуг через засоби зв’язку:
— по місту ( 1 хв розмови)0,35
— по області ( 1 хв розмови)0,60
— по Україні (1 хв розмови)0,90
Замовлення послуг платної стоянки (одне замовлення)2,00
Надання послуг ксерокопіювання:
— одна одностороння копія (формат А4)0,25
— одна двостороння копія0,40
Надання довідково-інформаційних послуг (одна довідка)1,00
Замовлення на видачу письмових та складних довідок на прохання пасажирів та клієнтів з відправлення багажу та вантажобагажу, складання маршрутів з пересадкою, розклад руху поїздів з пересадкою, вартість проїзду та перевезення багажу в міжнародному сполученні (одна довідка)2,00
Замовлення організаціями прийомів, представницького обслуговування делегацій і приватних осіб (одне замовлення)6,40
Замовлення послуг камери зберігання (одне замовлення)1,20
Замовлення доставки продуктів харчування, періодичних видань, медикаментів у вагони пасажирських поїздів (одне замовлення)3,00
Замовлення квитків на авіа- та автомобільний транспорт (одне замовлення)2,00
Замовлення на послуги перукарні (одне замовлення)1,50
Замовлення на обслуговування саунним комплексом (одне замовлення)1,50
Сканування однієї сторінки тексту1,50
Доступ до мережі Інтернет (1 год)5,00
Кольоровий друк на струменевому принтері (один аркуш формату А4)0,70
Запис одного компакт-диску4,80
Відправка електронної пошти через мережу Інтернет1,00

Немає коментарів:

Напишіть свою НОВИНУ

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *